Wednesday, December 30, 2009

Kehidupanku semakin "Best"

Ari nie aku bangun lewat glerr tahap gaban, pukul 1:30 petang..
aku teros pegi makan.. makanan yang dimasak oleh ibuku.. bukan ibu mertuaku.. makan singgang ngan nasi..

petang tadi aku ajr adk ak men badminton..
haha.... sekse sket dierr ari nie.. amek ko shadow sebijik...
ketar2 kaki dierr... sian pulak aku tengok.. tapi nak wat camnerrr.... usaha 2 lif kejayaan..
it had been proved..

pastu ak ngan adk ak pegi lawan ngan pak cik ak yang dok seumah ngan ak.. huh.. memang dasyat r.. Lin Dan pon x men cam ak men (of course la.. maen cam paperr je td)..

kepenatan coz maen smpai kul 7.00 malam.. aku tengk plak citer Balqis 2.. sedap plak citerr 2..nak menangis pon ad..

ari nie ak wat rekod...
x pegg phone pon..
maknenyerr x cntct saper2 pon dalam duniee nie.. best gak hidop cmnie..
tp apekan daye.. dah nak pi PLKN lerr...
haha..

sampai cni je kot.. tengok sok ak bgon kul bape plak..

No comments:

Post a Comment