Tuesday, June 15, 2010

Dua Jalan yang Besar...

Sekarang merupakan perkara yang paling susah untuk aku buat decision. Walaupun dah biasa dengan make decision dalam meeting, tapi kelainan aku rasakan.. memilah kehidupan aku untuk selama-lamanya.. kedua-duanya bagus, it just that I can't have both...

Ceritanya bermula apabila semalam, sedang aku study math sambil layan facebook. Kawan aku datang kat aku and suroh aku check status JPA aku, cauze dierr dapat something from JPA. Aku pon tanpa perasaan check la..
Satgi, dapat pulak offer untuk ICPU, nak pergi kanada..

So, dari semalam aku berfikir.. sama ada nak ambil Australia yang dah dikendong ataupun nak ambil peluang JPA kasi nie kat aku... Susah la nak pilih...

Ramai kawan2 aku cakap yang Canada nie bagus... tapi aku x nafikan yang Australia pun kurang hebatnya.. rase macam rugi je.. walaupun Kanada dikatakan sebagai World's most best to live and study, it's not that what I want...


susah2.... haha.. Dulu, pandai nasihat orang.. satgi kene plak kat diri sendiri.. terdiam 10000 bahasa..
haha..

No comments:

Post a Comment