Sunday, January 24, 2010

AgaK Mengecewakan

sebenarnyerr... hari nie aku nak kluar... sajer2.. tapi apekan daye.. orang yang aku nak kluar 2 x nak plak.. nak blaja kete dulu.. x pe2... no halla... hmm... no comment

Punyer r beria2 aku mintak kat mak aku perlepasan nak kluar.. demi member an.. tapi.. eish.. x maw nak citer banyak2.. menyesal je...

selain daripade x kluar... aku dok umah.. mengisi borang tawaran yang aku dapat... tebal seinci kot borang.. dok mntak name n alamat je.. dahla panjang nak kene tulis... sabo je r.. hmmm... demi kebaikan aku jgak...

x der paper pon blaku hari nie.. dek kerana plan x jadik kot.. penat eden rancang kul 2.30 pagi smalam.. x dopek pulek den no poie.. ape la naseb badan.. mungkin aku sorang je kot buleh berkorban.. hehe.. The Sacrifier.. lagipon dah ad admiring somenoe an.. nothing to touch more.. hehe.. life is excruciating.... maybe with the women that doesn't understand us well.. no more promise will be made regarding to go out with her ANYMORE!!! Mood : Depressed

No comments:

Post a Comment