Saturday, January 30, 2010

Minggu YanG DuLL

HOLA!!

Hari nie merupakan hari terakhir aku kat umah (kot)... setelah kemalangan yang berlaku tempoh hari menyebabkan aku n familyku menyedari sesuatu yang dah lame kitorang sumer x amik kesah.. kewujudan makhluk lain... n kejadian tersebut juge mengajar kitorang ... JANGAN DOK KAT UMAH YANG SEBELAHNYER TENGAH RENOVATE... hehe...

Esok.. bermulalah pengembaraanku ke Kuala Nerang.. setelah sumernyerr dah ready... (Borang ader yang x isi lagi.. x paham kot..) aku dah lamer x contact kawan2 aku.. sebab aku sebok tahap dewa... asyik pergi putrajaya je.. medical checkup.. 3 hari kot... hmm... ulang tahun ke 18 aku memberikan pengalaman yang aku sendiri x sangke... betollah kate orang.. kiter kene r berfikiran positif.. tapi x boleh selalu... negatif itu penting agar kite sentiasa berwaspada... sebab itulah wujudnyerr kuasa baik n jahat...

Tapi bagi aku.. mende yang dah lepas 2.. lepas r... bak kate kawan aku.. even though our life is short, make sure it is precious n meaningfull… x de maknenye nak ungkit kisah2 lame… yang penting kite menggunakan masa dengan betol dan cekap…

2 jer wat kali nie.. len kali kalo aku tambah… bace2 r.. hehe.. biar x ramai follower.. janji hidop bahagia… jangan kite nak susahkan orang len…

SEKIAN

No comments:

Post a Comment